28 en 29 mei. Van Cumnock naar Newcastle en naar huis

31 mei 2022 - Breda, Nederland

Na een prima ontbijt vertrokken we vanuit Cumnock naar Newcastle.

Ontbijt in Cumnock

Hoewel ik de route redelijk recht had uitgezet was deze nog verrassend mooi. Onderweg nog een mooie combinatie gespot. Een oude BMW zijspan met een poedel erin met hem en bril

Zijspan met poedel

We arriveerden mooi op tijd bij de boot waar ze eerder begonnen met inladen vanwege de drukte. Honderden motoren hadden zich inmiddels verzameld.

Wachten voor de bootTon bij de boot
Na een reis van ruim 2500 km zit het avontuur er bijna op. Het was een feest om weer met z’n tienen op reis te zijn. Afscheid nemen van het Britse land doe ik dan ook met een smile.Selfie bij de boot

Gearriveerd bij de boot

Op de terugreis vertelde Hans dat hij met May gaat trouwen! We hebben dit mooie voornemen met z’n allen goed gevierd!

Hans gaat trouwen! Mooie afsluiting

Nog even genoten van de mooie zonsondergang op zee.

Zonsondergang vanaf de boot

Om daarna verder te gaan waar we gebleven waren: de bar /lounge.

Lounche plek gevonden op de boot

En dan het laatste stuk naar huis. De douane nam haar taak serieus en alle paspoorten werden gecontroleerd. Na een uur konden we de laatste kilometers aftikken en zijn we allemaal veilig thuis aangekomen.

Rij in IJmuidenTot zover dit reisverslag. Dank voor alle reacties. In 2024 gaan we waarschijnlijk naar Estland, Letland en Litouwen. Ter zijner tijd komen we weer in de lucht met ons reisverslag

1. Nicole de Preudhomme:
    31 mei 2022
    Was leuk om jullie te volgen! Welkom thuis!
  2. Ton:
    31 mei 2022
    Thx Peter voor leuke verhalen van onze trip in Schotland.
  3. Nancy:
    31 mei 2022
    Fijn dat jullie weer (veilig) thuis zijn. Het was ontzettend leuk om alles te volgen. Dankjewel Peter!
  4. Carolien:
    31 mei 2022
    Dankjewel Peter voor de dagelijkse update, leuk om te lezen en er zo toch een beetje bij te kunnen zijn 👌
  5. Goos:
    1 juni 2022
    Waren mooie verslagen en foto's. Fijn dat jullie zo genoten hebben!