Nog één nachtje slapen

18 mei 2022 - Zundert, Nederland

Mijn jeugd vriend Goos gaf me nog wat goede tips voor de situatie op de boot. En wat een hilariteit in de groeps app. Lol alom. De een die de routes niet geladen krijgt, de ander die de worstenbroodjes op de start locatie geregeld heeft en dan de reactie van de mannen die volledig achter de groep aan rijden. Deze laatste groep zijn volledig relaxed. Boeien! “Die idioten hebben de routes al lang uitgewerkt. De hotels zijn geboekt. Waarom zou ik me druk maken? “ Op Ton E na. Hij heeft een route rol en kaart bij zich.

Overigens hebben we ook twee mannen in onze groep die OP HET LAATSTE MOMENT nog een paspoort moesten regelen. Het is hun gelukt gelukkig.

Morgenochtend de laatste checks. Mijn lijstje afwerken met de laatste spullen. Wel heb ik alles in huis. Ben benieuwd wie van onze van onze club weer iets vergeten heeft. Neem aan Frans. Steevast z’n ketting niet gesmeerd, geen ketting spray bij zich, en bandenspanning op minimaal 1bar onder vereist. Zo hebben we ook mannen die iets meenemen voor de groep. Ton vd E heeft altijd oordoppen bij zich voor 4 weken. Uitdelen dus.

Op mijn verjaardag vertrekken we.  Wat kijken we ernaar uit. De lol met elkaar… kan niet wachten….